4/18/2011

Pressdays - photobooth

I denne uge har der været pressedage på de forskellige pr-bureauer. Jeg elsker det. Man bliver godt nok mega træt, men det er samtidigt super hyggeligt, søde mennesker, gode snacks, gode drinks og ikke mindst fint tøj, vintermoden. Der er tusinvis af steder og besøge og man kan umuligt nå det hele. Nåede dog forbi Holm & Bertung, Goldmind PR, Polhem, Patricksson, Agency V, Spanx event, Monkeyglasses, Mildh og Spalt PR.


Monkeyglasses


Læsebriller

Boss med Harry Potter glasses




Star Pr





Lækre sager fra det svenske mærke Stylein - især læderjakken er jeg ret vild med og selvfølgelig også vinterjakken, som minder rigtig meget om sidste sæsons, som jeg var så heldig at få i gave til jul. Er så glad for den og synes denne her er lige så flot.


Mildh





Mildh var måske det bedste sted at besøge under pressedagene. Billederne taler for sig selv. For det første den smuuuuukke blazer, som jeg bare så gerne vil eje og så selvfølgelig den smækre lækre sushi. Oh yes, de serverede sushi. Jeg spiste selvfølgelig alt for meget, og fik til sidst lidt ondt i maven. Da jeg kom hjem, blev jeg inviteret på sushi igen. 2 gange sushi på en dag. Alt i alt en super dejlig dag.


Spalt




Smuuuuuukke kjoler fra det nye mærke Anne Sofie Madsen.

Spanx




Torsdag var vi inviteret til brunch af Noise PR for at høre om det fantastiske vidunderprodukt Spanx. Vi så en mega sej præsentation, hvor blandt andet Tyra Banks, Oprah Winfrey og andre kendte fortalte om deres brug af Spanx. Jeg var ret solgt. Vi var heldige at få et par tummy control spanx - glæder mig til at tage dem i brug ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar