2/12/2011

My week in pictures

Weeeekeeeeend!!!! Juhuu - Synes ugen er fløjet afsted, men har også været i helt ekstremt godt selskab fra morgen til aften. igår aftes var planen egentlig god middag, restaurantbesøg men det endte ud med takeaway pizza og X-Factor. Hvad sker der lige for det?! Men så længe det stadig er i godt selskab, who cares. Det eneste minus er de mange kalorier.           
Jeg er lige kommet hjem fra Fields, og har simpelthen sådan en stor trang til, at bestille tid ved frisøren. Klip OG farve. Men hvorfor skal det være så dyrt?!!! Jeg har ikke gjort det endnu, men gud hvor mit hår det trænger.


Experimentarium med den dejlige pukkelryggede

Mmmm - lææææækker reje og kammuslinge salat på Dan Túrel

Min lille bandit igang med den obligatoriske nuggets + pommes

Street sis' i Fields

Parken, Danmark England, med mine søde kusiner og onkel

England strækker ud

The Game is on!!! Wup wup...

Onsdags hygge - eller var det torsdag?! Is, frugt, chokolade og dyne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar