2/24/2011

Boing boing - Nik & Jay. Yay yay!!


Jeg har friiii idag. Elsker at have fri, men kun hvis man ikke har haft det i lang tid, for så kan jeg kun rigtig nyde det. Ellers bliver jeg rastløs, i hver fald hvis alle andre er på arbejde. Men idag sov jeg længe, lavede min obligatoriske havregryn med rosiner, satte kaffe over og bare hyggede. Nu sidder jeg i sofaen og hygger med serie, computer og blogging og glæder mig til i aften, hvor jeg skal hygge endnu mere. Det har egentlig været meningen at dette indlæg skulle være skrevet i starten af ugen, men som jeg har gjort så mange gange før, giver jeg computeren skylden. Den er SÅ irriterende. Nettet virker ikke ordentligt, dvs. jeg hver tiende minut skal hive usb'et ud, stikke det i igen og vente på, at nettet igen fungerer optimalt. Skærmen flimrer konstant, så hver gang jeg har skrevet en sætning, er det halve blevet til volapyk som skal skrives om og sidst men ikke mindst, så vender de billeder jeg opdaterer den forkerte vej, også selvom jeg fra starten af, sidder og vender hver evig eneste billede. Ja det er hårdt, kan i nok se. Men men, idag har jeg jo fri og alverdens af tid.

Hvad jeg egentlig vil blogge om er min fredag sidste uge. Den var virkelig god. Den bestod med få ord af Nik og Jay, bytur, søde piger, en vild taxamand og gode drinks. Og nårh ja, en halskæde til 2 millioner kr.
Tror aldrig jeg havde forstillet mig for bare 1 år siden, at jeg skulle tilbringe en hel dag sammen med Nik & Jay. Men det gjorde jeg i fredags da coveret til deres nye single skulle laves.
Juhuuuu. Det var slet slet ikke dårligt selskab og de er endnu sødere i virkeligheden end, hvad man lige umiddelbart får indtryk af igennem skærmen. Den ene sødere end den anden. Dagen sluttede perfekt af med go middag og bytur.


Nicci Welsh som var drengenes makeupartist. Elskede hende fra 1 minut, den sødeste og mest smilende lille dame.

Det første billede som røg i kassen

Nik & Jay og et filmhold som optog hele dagen og lavede interviews med drengene og folkene bag

Et af de sidste billeder, som kommer til at få en helt speciel effekt. Glæd jer




Sidst men ikke mindst. Den dyyyyyyre halskæde som jeg fik glæden af og gå rund med. Nok første og sidste gang jeg går rundt med 2 millioner kr. om halsen

1 kommentar:

  1. Hej Louise!
    Fede billeder af Nik & Jay.
    Jeg ville høre om jeg må låne billederne til min Nik & Jay hjemmeside: http://www.nikogjayfanklub.dk

    SvarSlet