6/29/2011

Love your style Whitney Port

Jeg har egentlig aldrig rigtig haft et stilikon, en person som jeg virkelig så op til stilmæssigt og som jeg synes havde god og lækker stil - med andre ord en jeg kunne hente inspiration fra. Men det har ændret sig en smule. Reality stjernen Whitney Port og nu designer for eget mærke Whitney Eve har efter min mening en lækker, feminin og sofistikeret stil med det helt rigtige twist. Hvert eneste outfit har kant og personlighed og finder enormt meget inspiration i hendes stil. Smukt, lækkert og lige mig :)

 











Ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja ja


2 kommentarer:

  1. Fed blog. Du har blogget om disse støvler, ved du hvor man kan købe dem?
    www.stilxstand.blogspot.com

    http://louvonlou.blogspot.com/2011/02/nye-sko-black-lily-og-sbar.html

    SvarSlet