5/19/2011

Today & tomorrow

Hvad skal i lave i jeres miniferie? Jeg skal hjem til familien i jylland, og til barnedåb lørdag ved bedårende lille Lukas. Elsker små babyer. Lige meget, hvor trist og grå man end føler sig, så kan små babyer - børn altid få smilet frem, i hver fald hos mig. Derfor glæder jeg mig helt ekstremt meget til lørdag. Fredag skal gå med mine dejlige dejlige søskende og gril aften i det forhåbentlige gode vejr.

For et par måneder siden meldte jeg mig ind i fitness DK (igen) planen var egentlig, at jeg nu skulle spise sundt og velovervejet og træne i hver fald 3 gange om ugen, så jeg kunne blive bikiniklar til sol og sommer. Men hvor end jeg er, er der fristelser. Og det hjælper ikke, at jeg har en rygrad som en slatten regnorm, tror måske endda, at den er mere slatten når det kommer til slik, is, chokolade og kager end den er når det kommer til tøjindkøb. Omg - hvad sker der lige for det?!!!

Idag var jeg på Benjamin (Liv) for, at sige ikke farvel, men på gensyn til verdens dejligste Edith. Hun skal som hun selv så fint siger det, snart poppe en baby ud, så derfor var jeg inviteret på læææææækker smækker mini lagkage, hjemmelavet endda. Derfor røg min træningsplan idag også i vasken. Har i set noget bedre end disse


Mmmmmm - man ville være et skarn, hvis man sagde nej til en kage som denne. Nu vil jeg slukke computeren, tage min kæreste i hånden, gå 400 m ned ad gaden og købe is fra ismejeriet - 2 kugler OG med guf! Man lever jo kun en gang ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar